diumenge, 25 de gener del 2009

Un dia diferent

Ahir, dissabte, va ser un dia diferent.Celebrarem Congrés Comarcal a on s'havia d'escollir el representant de la Comarca al Consell Nacional. Després de més de deu anys de militància a ERC i de treballar des de les executives locals i comarcals, per primer cop em presentava com a candidat a Conseller Nacional. Per mi un pas més per poder seguir fent el que m'agrada, treballar per la Independència de la meva Nació.
Haig de reconèixer que els nervis se'm fotien viu, al davant hi tenia una altre candidatura d'un jove amb molta ambició i il·lusió , tots dos varem defensar, crec, humilment, força bé i amb prou arguments, les nostres candidatures.
Finalment arriba l'hora de la votació,moments difícils,però aquesta vegada la sort queia del meu costat.
Estic content, molt content, espero estar a l'alçada del que s'espera de mi.
Espero poder ajudar al partit a arribar encara més lluny, abans com a militant de base i ara com a Conseller.
No se, potser per a molts deu ser una tonteria,però per a mi ha estat una gran cosa.
Volia deixar-ho escrit, i m'ha semblat que el meu racó aquí, era un bon lloc.
Agrair a tots els militants de la Comarca , tant els que em van recolzar com els que no, la oportunitat que em donen, treballaré per no decebre a ningú

Gràcies a tots

La Lluita continua.

Salut
 
El dèficit fiscal de Catalunya aquest any és de
...
cliqueu aquí per a més informació