dimarts, 30 de desembre del 2008

Primers moviments


Ja es començant a moure les primeres fitxes.
Davant el paperot presentat pel govern zp, convergència (previsible), ja ha dit que això no compleix l'estatut,etc,etc.
Però el que em preocupava és el paper d'ERC. La primera reacció haig de reconeixer que m'agradat.
El Secretari general, Joan Ridau,,en roda de premsa, ha fet palès que no es va pel bon camí,que el document és inacceptable, que no queda res del tema bilateral,etc.
M'agrada el que sento, tant per part de convergència com per part d'ERC. Espero que això només sigui el principi i que si la negociació no prospera, es prenguin decisions a l'alçada que demana el País.

Salut

1 comentari:

Anònim ha dit...

Jo també, però no se perquè l'experiència em diu que no faran res per trencar el govern. En Puigcercós ja ho ha dit més d'un cop. A les hores, amb quína arma pot tenir Esquerra per forçar una negociació. Cap.

El que pasarà serà que ens prometeran "l'or i el moro" i al cap d'uns anys segirem igual.

Salut i Independència
Manel

 
El dèficit fiscal de Catalunya aquest any és de
...
cliqueu aquí per a més informació